Svar på fråga :)

      DATUM: 2009-08-21 TID: 23:56:06



Okej...jättekul att du frågar :).


Det är väldigt svårt att sätta fingret på vad som är så speciellt med dom, och det är väldigt svårt att få ner känslor i ord, men jag ska försöka.Vill inte skriva kort och gott "de är bäst" för det finns många band som tekniskt sett är så mycket bättre än TH. Men jag blir lycklig av Tokio Hotel's musik helt enkelt! Här kommer en bättre förklaring;


Något jag verkligen älskar är deras stil. Den är så oerhört cool, alla i bandet får vara precis den de vill vara! Jag menar, har du sett ett band på länge där alla ser så olika ut? (nu syftar jag inte på tvillingarna ;D). Det är något magiskt när de går upp på scenen. Även om jag inte sett de live så känner jag magin när jag kollar på DVD;erna, på videoklipp etc. De har en fantastisk utstrålning och gör inte sin musik bara för att de älskar musik, utan för att de verkligen älskar sina fans! Det står överallt om hur väl de tar hand om sina fans, tar sig i 98% av fallen tid för sina fans, skriver autografer, ställer upp på foton etc, vilket jag tycker är oerhört viktigt! Man får en respekt för dom även om man inte känner dom. Deras låtar går rakt in i hjärtat för man vet att de gör musik för att de älskar det, inte bara för pengarnas skull. Att en så känd grupp, som TH har blivit med åren, står med båda (eller kanske man ska säga åtta?) fötterna på jorden och inte blir diviga trots sin unga ålder är väldigt, väldigt häftigt. De trollbinder mig och många, många andra och deras karisma smittar av sig, deras kärlek för vad de gör och för sina fans gör en lycklig i hela kroppen och det märks att de ger allt när de står på scen framför sina fans.


Hoppas du blev nöjd med svaret Josefin?!  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback