Enough is enough

      DATUM: 2011-09-13 TID: 00:22:38

Okej. Jag måste bara skriva av mig och hittar inget bättre ställe än min blogg. Att skriva av sig räcker ibland och jag hoppas det gör det nu!

Är så otroligt trött. Har varit sjuk i snart 4 veckor och den här körtelfebern tar totalt död på mig. Känns som att jag mår sämre och sämre varje dag som går och nu är de fruktansvärda halssmärtorna tillbaka. Känns som rakblad i halsen på mig. Har ont i hela kroppen, ont i hela bröstet och det är tungt att andas. Jag orkar inte göra något annat än att ligga i soffan och kolla på film, eller sova. Och hur mycket jag än sover är jag ändå så obotligt trött. Jag orkar inte ens gå ut med mina egna hundar och jag blir så frustrerad att jag skulle kunna ställa mig och skrika rakt ut. HÖGT. Vill inte ligga och vila mer nu, vill bara bli frisk så jag kan återgå till ett normalt freakin' liv igen.

Folk förstår inte heller, vilket gör mig ännu mer frustrerad. Eller låt mig omfrasera, vissa människor förstår inte. De tror att jag orkar hur mycket som helst och att jag ska fungera som vanligt. Men guess what, det gör jag inte. Jag är sjukskriven!!! Och det är av en anledning, inte av lathet! Min mamma är den enda som verkligen, verkligen finns där för mig och ställer upp. Hon går ut med hundarna, låter mig sova så mycket jag vill, köper glass åt mig när min hals strular, skickar gulliga sms och säger åt mig att ta det väldigt, väldigt lugnt. Hon förstår. Och det är skönt. Jag älskar min mamma ♥.

Nu när jag skrivit av mig ska jag försöka att få lite sömn.
Godnatt på er där ute!


Sometimes you just smile, because everyone expects you too.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback