Make the best of it

      DATUM: 2011-09-08 TID: 22:15:10

Har verkligen legat ner hela dagen sen jag kom hem från läkaren... Har hunnit se tre (!!) filmer vilket känns både tragiskt (att jag har så mycket tid till det) och jätteskönt på samma gång! Är ju trots allt en filmälskare. Jag är stressad över jobbet trots att min chef är överdrivet schysst när det gäller min sjukskrivning, vill hellre jobba än att ligga hemma och dega. Visst, jag latar mig inte och körtelfeber ska man vara väldigt försiktig med. Men ändå. Jag har gråtit massor i dag, har inga krafter till något och det gör mig så arg och frustrerad och framför allt RASTLÖS! Uääääääh.

I alla fall så ska jag tipsa om en helt fantastisk film jag nyss såg klart. Helt klart en av mina nya favoritfilmer! Big Fish heter den, och det är svårt att egentligen säga vad den handlar om...den är härligt konstig vilket är Tim Burton style all the way! Jag kan bara säga att ni måste se den, för den tog en igenom en berg- och dalbana av känslor. Se den, se den, seeeee deeeeen!!!





De andra filmerna jag såg var Due Date som inte var lika bra som jag hade förväntat mig (fortfarande sevärd) och den nya versionen av klassikern Fame som var helt okej :).

Nu blir det att sova! Godnatt people ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback