Sick and Tired

      DATUM: 2011-10-24 TID: 19:00:52


Har varit ledsen i dag. Och igår va jag ledsen. Känner mig fortfarande ledsen och nere. Vet inte varför egentligen. Men mycket för att jag är så otroligt trött på att vara sjuk nu antar jag... Har hållit modet uppe rätt länge, inte visat riktigt hur jag mår och försökt vara glad och pigg. Men det går inte längre...att må så här i två månader är stressande och jobbigt.

Allt jag vill är att springa ut på en joggingrunda och rensa tankarna. Men det orkar jag ju självklart inte, krafterna finns inte där. Längtar efter mina vänner...har inte träffat de på två månader. På onsdag kommer Karin hit efter jobbet i alla fall, det ska bli mysigt. Är så trött också, hela tiden. Inte roligt.

Ska hoppa in i en varm dusch nu sen lägga mig och kolla på film. Sen ska jag faktiskt gå och lägga mig för kvällen.

Klagoinlägget är härmed slut.
Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback