P.S. I Love You

      DATUM: 2011-10-18 TID: 12:34:00

Jag har haft otrolig tur. För jag har hittat någon som gör mig så fruktansvärt lycklig. En bästa vän i allt. Som jag kan prata om allt med och som jag verkligen känner mig trygg med. Och som jag är sådär löjligt galet kär i! Trodde ju såklart aldrig att jag skulle hitta the one - som man så fint säger - när jag var så ung, men det gjorde jag...that's crazy! 

Går åt väldigt mycket tid till att tänka på framtiden just nu. Och även om det är scary as shit vet jag i alla fall att jag kommer att få dela den med min pojk och det är ju egentligen allt jag behöver veta. Det betyder trygghet. 

Om jag kunde förklara så skulle jag, men det finns inga ord som kan beskriva hur mycket jag älskar dig. Och jag vet att jag vill vara med dig alltid, alltidDu är mitt allt och det bästa jag har i mitt liv

 
Jag älskar dig, min kärlek



"I could stay awake just to hear you breathing
Watch you smile while you are sleeping
While you're far away and dreaming
I could spend my life in this sweet surrender
I could stay lost in this moment forever
Well, every moment spent with you
Is a moment I treasure"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback