No Way Back

      DATUM: 2011-10-11 TID: 09:51:20

Kan ju säga att dagen kan ju aldrig börja fel om man får ett samtal från sin kärlek så här på morgonen :) ♥...

I alla fall...

Sitter och lyssnar på "No Way Back" med Foo Fighters i ett försök att tagga till lite för läkarbesöket. Går väl så där kan jag säga. Har ju som sagt körtelfeber och haft det i 6 veckor nu (nästan varit borta TVÅ MÅNADER från jobbet vilket jag får panik av att tänka på) och i dag ska jag gå tillbaka till min läkare för att säga att det inte finns en chans att jag kommer att palla med att jobba nästa vecka...att stå i snabbmatsrestaurang när man mår som jag gör och är så obotligt trött som jag är går liksom inte.

Dessutom ska jag kolla upp/begära att de kollar upp om det är något annat fel på mig. Ska be de göra ultraljud på min mage eftersom det känns som att något hoppar ur led och sen tillbaka och det är inte behagligt... ska även be de att kanske göra en röntgen på min rygg för att ibland känns det som att det rinner vatten längs ryggen men det gör ju inte det, utan det kommer från insidan. Känns som att ryggraden "läcker", sjukt obehagligt kan jag säga :(.

Ska hoppa in i duschen nu, ska snart åka iväg, har tid klockan 11!

Delar med mig av denna fantastiska låt! Älskar den!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback