Life is fragile

      DATUM: 2011-10-07 TID: 22:23:59

Väcktes imorse av mamma som slängde upp dörren och inte kunde andas. Hon hade satt i halsen. Min pojkvän va där (tack och lov!) och kunde göra Heimlich manövern och till slut släppte det. Två ord som beskriver det: total panik. Tänk vad fort livet skulle kunna ändras. Det är verkligen konstigt. Men i detta fall gick det ju bra som tur är.

Dagen spenderades med min pojk och när han drog satte jag mig framför tv;n och kollade på EM-kvalet mellan Sverige och Finland och nu har jag kollat på Idol. Tv, tv, tv...boring! Har bestämt att när jag blir frisk ska jag fira att jag blivit frisk och då blir det utgång och FEST för fulla muggar. Dans, massa drinkar, och fina vänner. Låter som en slående idé tycker jag själv.

Ska gå och sova direkt efter Idol är slut, känner mig inte alls bra och behöver sova (fast jag sovit massor inatt plus flera timmar på dagen...).



Shit vad jag saknar dig
. När jag blir frisk ska vi träffas och mysa.
Älskar dig bästa vän ♥


Kommentarer
Postat av: Bea

Jag älskar dig också vännen! Åh va jag saknar att bara ha en härlig dag med dig. Kanske en middag och lite vin :) puss bästa vän! <3

2011-10-09 @ 14:09:19
URL: http://browneyed.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback