NIGHTMARES AND FRUSTRATION

      DATUM: 2011-10-19 TID: 01:10:45

Är så trött och less, vill sova men det går inte :(. Drömmer bara mardrömmar så vill i och för sig inte sova heller. Drömde om masker i somras väldigt mycket och det var hemskt. Och nu är de drömmarna tillbaka. De är annorlunda men innehåller fortfarande de här äckliga maskerna. Ögonlösa porslindockor, ungefär så skulle jag beskriva hur de ser ut. Jag har lite fobi för masker och tycker det är riktigt läskigt, beroende på vad det är såklart, men just porslindockor och "teatermasker" är inte alls roliga.

Vill bli frisk. Och för att kunna bli det måste jag sova... Och nu sover jag jättedåligt och har gjort i lite mer än en vecka. Sover lite tryggare när min pojk sover bredvid, men annars är det inte roligt alls. I natt vaknade jag och satte mig rakt upp i sängen och va tvungen att tända lampan så jag visste att jag var i mitt rum. Näe nu är jag trött på skiten!

Good music when in this state of mind (länkar till Spotify):

Avenged Sevenfold – Afterlife
In Flames – Darker Times
Bullet For My Valentine – Watching Us Die Tonight
Bullet For My Valentine – The Last Fight
Nickelback – Burn It To The Ground
Trivium – Dying In Your Arms
In Flames – Crawling Through Knives
In Flames – My Sweet Shadow

Det är bland annat de låtarna som blir lyssnade på nu!


Och jag saknar mitt kolsvarta hår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback