Sadness with a touch of the best memories

      DATUM: 2011-10-22 TID: 15:29:42

Jag är faktiskt ledsen. På mig själv mestadels. Varför? För att jag i princip lagt av med musiken. Att gå på Rytmus är det bästa som någonsin hänt mig när det kommer till musik. Har aldrig lärt mig så mycket som under de tre fantastiska åren. Och efter jag tog studenten, trots att jag tränat upp min röst så otroligt mycket och blivit riktigt duktig så bara la jag ner det för att genast söka jobb och vara "duktig"...det är det sämsta beslutet jag har tagit i mitt liv.

Men nu längtar jag mer och mer tillbaka till musiken. Att stå på scen när man har den scenskräcken jag har är inte ett dugg kul innan man ska gå upp, men när man väl står där är det det bästa som finns! Och när man går av så vill man bara upp direkt igen!

Åh, jag saknar det så mycket :(

Här är bilden som togs precis innan min sista solo-konsert:

Jag och några av mina fantastiska back-up singers! Så sjukt taggade var vi (och jag var så klart så nervös som man kan bli). Det bästa jag någonsin gjort, hade världens bästa band och hade så sjukt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback