The big sign

      DATUM: 2011-03-14 TID: 15:41:56

Ja, det största tecknet på att jag inte riktigt mår på topp är att kameran inte åkt fram på flera veckor. Jag har inte tagit ett enda foto med min systemkamera på väldigt länge! Och jag som älskar att fota... Förhoppningsvis blir vädret bättre snart också vilket kommer automatiskt göra att kameran åker fram.

Imorgon börjar jag jobba igen efter att ha varit sjukskriven 5 dagar från jobbet pga inflammation i ryggen. Den mår fortfarande inte alls bra tyvärr, men min chef är så schysst och låter mig bara jobba tisdag-torsdag denna vecka! Sen är helgen ledig så då kan jag vila ännu mer! :). Längtar tills lördag då jag får träffa min pojke. Då blir det massa mys, och massa pussar! :) ♥.

Men idag ska jag hänga med min coola vän My! Awesome. Vi ska spela tv-spel och bara vara coola. That's how we roll!  






Kommentarer
Postat av: SorAparma

oakley frogskins 24-297
oakley sunglasses outlet uk
oakley frogskins jupiter camo
oakley frogskins sunglasses on sale sfe2530
oakley sunglasses outlet vault

2014-03-12 @ 02:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback