Jag är ledig och kan därför göra en tråkig lista! :D

      DATUM: 2011-03-08 TID: 15:50:10

DIN/DITT FÖRSTA
Operation: Har aldrig opererats!
Piercing: Hål i öronen?
Sport: Aldrig spelat någon sport men det jag först blev "förälskad" i är fotboll!
Husdjur: Två hundar, Edgar och Elliot, och sex fåglar.
Semester: Turkiet, när jag var 5 bast, kommer fortfarande ihåg massor från den semestern!
Konsert: Hmm, måste varit Backstreet Boys! :D
Kärlek: Erik

JUST NU

Äter du: En sallad
Dricker du: Vatten
Ska du: Sätta mig framför en film :)
Lyssnar du på: Hurts :)
Väntar du på: Att jag ska samla krafter till att gå ut med gåbbarna innan filmen :P
Tittar du på: Gluttar lite på Biggest Loser som går på kanal 5.
Har på du på dig: Jeans, basketlinne och munkjacka, mys!  


DIN FRAMTID

Barn: Absolut!
Giftermål: Hoppas :)
Karriär: Jag har verkligen ingen aning, men polis är det jag helst vill bli. Just nu i alla fall :)
 
VAD DU FÖREDRAR
Kramar eller kyssar: Både och :)
Kortare eller längre: Öh?
Snygg mage eller snygga armar: Spelar inte så stor roll faktiskt.
Busig eller lydig: Beror på vilken situation :) 
 
HAR DU NÅGONSIN
Tappat bort glasögon/linser: Nope!
Brutit ett ben: Näe :D
Rymt hemifrån: När jag va liten :P
Röntgats: Många gånger!
Krossat någons hjärta: Inte vad jag vet.
Nobbat någon (som haft känslor för dig): Näe
Gråtit när någon dött: Oh ja :(


TROR DU PÅ

Kärlek vid första ögonkastet: Jag vet inte faktiskt.
Gud: Ja
Mirakel: They happen you know
Aliens: Nej
Magi: Nope
Tomten: Verkligen inte.
Transformers: Då skulle jag vara lycklig om de fanns. Optimus Prime ♥

BLANDAT

Är du kär i någon? Yes :)
Önskar du att du bodde någon annanstans? Näe, Sverige är ett bra land att bo i. Men skulle ju inte skada om det var liiiite varmare! ^^
Tycker andra att du är attraktiv? Det tror jag inte :P
Dricker du? Ibland, öööööl är muuuuums!
Använder du droger? Jaaaa, varje dag! :D ;)
Vilket schampo använder du? Elvital för färgat hår, luktar supergott!
Vilken parfym använder du? Paris Hilton, Flower by Kenzo eller Lovely by Sarah Jessica Parker.
Vad är du rädd för? Att de jag älskar ska dö, eller att jag ska såra någon riktigt mycket.
Gillar du att tvätta? Nja... inte riktigt va :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback