<3

      DATUM: 2011-03-05 TID: 00:00:38

Igår mådde jag verkligen jättedåligt hela dagen. Va så deppig och hade (och har fortfarande) så himla ont i min rygg pga inflammationen jag fått i korsryggen... Har stängt hela veckan på jobbet också och jobbar även helg så igår kändes allt bara hopplöst. Vad händer då? Jo, min fina pojkvän kommer till mitt jobb, pussar på mig och sitter där under hela tiden när jag städar och håller på. Har nog världens finaste pojkvän...det gjorde mig så glad. Att han ens tänkte på att komma dit 1½ timme för att han visste att jag behövde lite extra kärlek.

Konstigt att man är helt upp över öronen kär i grabben? Näe inte direkt ;). Han är bäst ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback