Magical

      DATUM: 2011-03-06 TID: 08:56:03

Okej. Vart ska jag börja? Va på Hurts konsert igår kväll. Och ja...det var magiskt! Kan inte riktigt förstå att jag sett de live än, men jisses vad bra de är live. Bättre än på skivan till och med, trot eller ej. Theo, sångaren, har världens häftigaste och djupaste röst och ett otroligt häftigt scenspråk. När de spelade låten stay blev jag helt lycklig, för det va den låten som jag hörde 10 sekunder av och bara tvärälskade på en gång! Älsklingen min var med också, kunde inte haft en bättre kväll med andra ord :)

Här är ett litet smakprov från konserten, en liten refräng från låten "Blood, Tears and Gold";



Nu är det dags att åka till jobbet! So loooong ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback