Imorgon smäller det!

      DATUM: 2011-01-25 TID: 09:43:24

Då slår vi upp dörrarna på Subway! Jag är såklart lite nervös men det känns bra och jag tror jag kommer att klara det väldigt bra. På praktiken gick det över förväntningarna så det ska nog lösa sig! Är väldigt driven när jag vill något så det kommer nog bli toppen! :).

Är på "jobbet" nu. Vill inte kalla det för jobb för jag tycker det är så kul. Är och passar barnen nämligen. De är lite sjuka så ska passa de heldag i dag! Sötnosarna sitter och kollar på "djungelboken" och upprepar allt som Baloo säger. På fredag blir min sista dag så imorgon ska jag försöka hinna baka bullar med barnen som de så gärna ville att vi skulle göra innan jag slutar. Kommer gråta floder på fredag...usch. Mina små prinsar! ♥.

Nu ska jag lägga mig och kolla på Djungelboken med dom! :D

Ciao!

Jag och minstingen som inte kunde sitta still!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback