Blogglust bortblåst

      DATUM: 2011-01-07 TID: 01:22:10

Har inget att skriva om, mycket som händer men inget jag orkar skriva ner här i detalj. Jag kan ju i alla fall dela med mig att jag fått jobb!! Heltidsjobb dessutom, på Subway. Vet inte mycket mer än det än, förutom att jag i dag suttit med en engelsk kurs på Internet med tester och sånt...så nu är jag trött och otroligt seg i kolan ;).

Har varit ute ganska nyss med gåbbarna på en liten promenad och nu tänkte jag gå och sova (ååååh min säng!! ♥). Hoppas att er dag varit bra :).

Oh, juste! Var och såg Narnia 3 igår, recension kommer imorgon. Kommer även lite andra recensioner på filmer jag sett nu under ledigheten.

Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback