PARTY PARTY!

      DATUM: 2011-02-20 TID: 16:16:52


Igår va en sjukt kul kväll! Vi var först och drack några öl och varsin shot på Theodoras och drog sedan vidare till gamla stan för att dansa loss på FESTEN! Sista helgen som de hade öppet där, så vi passade på att festa ordentligt! Träffade fyra otroligt trevliga grabbar som jag pratade och dansade med i princip hela kvällen! Jag drack lite för mycket känner jag, men inte så farligt ändå. Jag mår faktiskt ganska bra i dag! :D

Älsklingen kom dit efter jobbet vilket gjorde min kväll! Sov över hos honom, eftersom vi missat sista bussen hem och jag hade saknat honom massor. Finns inget bättre än att somna i hans famn. Då känner man sig trygg! ♥

Här är två taggade brudar innan utgången igår;



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback