Myskväll med bästa vän

      DATUM: 2011-02-19 TID: 13:45:21

Igår jobbade jag till 21:15 och var lagom trött att jag missade bussen. Men min extrapappa (tuss pappa) kom och hämtade mig i Ekan vilket jag blev massa glad för! :). Fick jättegod mat när jag kom hit och sen satt jag och min fina bästa vän och snackade om precis allt i flera timmar. Klockan 3 på natten fick vi för oss att börja kolla på "Titanic"...men vi somnade såklart och klockan 4 bestämde vi oss för att sova på riktigt :P.

Vi fortsatte dock efter frukosten och såg precis klart filmen :). Riktig gråtfilm det där...man känner sig ju ganska töntig när man sitter och snyftar. Men James Horner (musikkompositören) är ju ett geni och musiken han gör i den filmen...så fin!

Nu ska ja sluta vara blödig och istället pallra mig hemåt och göra mig iordning lite grann, ikväll blir det nämligen utgång med Bea och hennes kompis, eftersom min älskling inte kunde träffas. Imorgon får jag pussa på honom igen för då kommer han hem till mig! Yay ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback