Sport...

      DATUM: 2010-09-23 TID: 21:33:16

Det är ju bara jag som säger det här, och är ju inte direkt emot de som inte gillar sport...men jag förstår det inte! Haha. Speciellt ishockey, för det är så sjukt kul! De matcher jag inte kan gå på lyssnar jag på genom SR radio på internet. Sitter just nu och lyssnar på Elitseriematchen mellan SSK (Södertälje SK) och AIK och nu är det tydligen något fel på målkamerorna, så jag sitter och väntar på resultat...spännande och jättenervöst. Va det mål vinner mitt lag (SSK) med 5-4 och de får 2 välbehövliga poäng.

Väntar med spänning nu...

I alla fall, vad är det inte att gilla med sport? Stämningen när man står i klacken på en hockey-match är ju bara underbar!! Ja jag vet inte, jag älskar sport i alla fall och jag funderar själv på att börja på hockey ^^.

 

Update: Måldomaren dömde MÅL! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback