SALT - Patriot or Russian Spy?

      DATUM: 2010-09-03 TID: 20:34:38

Kom precis hem efter att ha varit på bio med mami. Jag och mamma har aldrig varit på bio själva...helt otroligt egentligen, jag är snart 20 år liksom. Men idag tog vi igen det och hade jättetrevligt :). Vi såg filmen SALT med Angelina Jolie.

Jag tyckte den var väldigt bra! Det var i princip action från 20 minuter in i filmen till slutet och det gjorde ingenting för den var riktigt spännande! Jag skulle vilja säga att det är en ganska så klassisk amerikansk action-rulle, men med en twist. Den var inte förutsägbar, och såna filmer gillar jag verkligen :).

Betyg: ΔΔΔΔ/5 - Väldigt bra effekter, musik (James Newton Howard) och riktigt bra skådespelare! Men lite för mycket katt- och råttalek, därav lite avdrag på betyget. Men absolut sevärd!


Kommentarer
Postat av: sara

svar; jodå, vi tvättade den med handsprit eller va de nu heter ;) kram

2010-09-03 @ 21:10:45
URL: http://ssaralundberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej! Du skrev en intressant fråga på min blogg om sidan stardoll. pettzgirl.blogg.se Här är ett svar på det du frågade. Egentligen är stardoll gratis. Man har en docka och får "stardollar" som man handlar kläder och saker till dockan för. Om man är "superstar" får man mer stardollar och kan göra mer saker än andra vanliga medlemmar. Det kostar ungefär 50 kronor i månaden att vara superstar. Det beror på vilket sätt man betalar. Många tycker det är onödigt att betala pengar för något som inte finns på riktigt. Det kan jag hålla med om, men när man köper dataspel t.ex sims kostar ju det också pengar. Skillnaden är bara att då betalar man allt direkt.

2010-09-04 @ 12:02:26
URL: http://imsandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback