Mot jobbet!

      DATUM: 2010-09-06 TID: 13:28:16
Ska iväg och jobba nu, sitter fortfarande i mina myskläder och ska gå om 30 minuter, jag i ett nötskal ;). Hoppas ni får en underbar fortsatt dag även om det är 'den fruktade måndagen' :).

Innan jag går, är det någon som har tips på någon bra webcam som inte kostar över 1000kr? Behöver verkligen en, för ibland finns det inte tid till att ta fram systemkameran och fota och sen överföra bilder till datorn...



Idag ska jag nog laga lite nyttig mat till barnen (jobbar som nanny), nämligen denna som jag lagade för några veckor sedan;

MUMS!!


Hörs senare ikväll ♥

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Okej, jag skickar till dig när vinnaren är utsedd :D

2010-09-06 @ 14:23:09
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback