Mitt Internet har lagt av (mobil bloggar n...

      DATUM: 2010-09-06 TID: 23:16:56

love you (MMS)

Mitt Internet har lagt av (mobil bloggar nu)...hoppas på att det ska vara fixa tills imorgon :). Jag tänker faktiskt gå och lägga mig nu, ligger redan i sängen. Är helt slut efter träningen och man måste nästan passa på när Internet inte fungerar, för annars sitter jag i alla fall gärna uppe till minst tre på natten och kollar film och serier ;). Bilderna får väl dyka upp imorgon då antar jag. Hoppas ni får sova gott i natt :). Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Emmy

SV: Med mig är det bara bra! Vad händer för dig idag?

2010-09-07 @ 10:46:34
URL: http://emmymarie.blogg.se/
Postat av: Myspy

sär skrivning



mhihi

2010-09-17 @ 10:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback