Varför så uppdelat mellan könen??

      DATUM: 2010-09-07 TID: 16:52:15

Den frågan ställde jag mig igår på gymet
. På mitt gym har vi nämligen en separat del för tjejer (vilket är väldigt bra med tanke på att de har öppet dygnet runt och vi ska kunna träna och känna oss säkra!). Men så har jag tänkt på en sak...inne på tjejgymet finns tidningar som: Elle, Chic, Allt Om Trädgård, Cosmopolitan, Damernas, Solo osv.

Vilka tidningar tror ni fanns på allmänna gymet/killgymet? Jo, Teknikens värld, M3, Biltema, King, GQ, Allt om vetenskap, Vi bilägare, Auto Motor & Sport osv.

Jag tycker det här är så dumt, otroligt dumt!! Jag gick och hämtade en sk. "killtidning" och gick in till tjejgymet igen, och sen lämnade jag den där och så tog jag en "tjejtidning" och gick och la i killgymet, i ren demonstration.

Vad tycker ni? Ska det verkligen vara så uppdelat???


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är utsedd nu, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

2010-09-07 @ 21:20:07
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback