In Your Shadow I Can Shine

      DATUM: 2010-09-04 TID: 17:06:20
HEJ Emmas blogg! Det är Bea som våldgästar! ;D

Emma är och gör gott te och musik är på högsta volym. Nu tänkte jag bara ta tillfället (eftersom jag har fullständig access till all Emmas data) att förklara lite om henne :D!

Emma, förstår ni, är en komplex men enkel människa. Hon är klok och envis (på ett bra sätt), målmedveten är bara hennes fönamn. Samtidigt tar hon sin egen tid att fatta rätt beslut. Hon överväger saken noga, noga så att hon slipper känna ånger över vad hon beslutat. Emma, hon, gör sin egen grej. Hon är sig själv och hon är gryyyyym på det. Men hon har bra hörsel och syn också. Hon ser på en när det är nåt, hon lyssnar alltid på en, på mig som är hennes bästa vän iaf, och jag får alltid hennes stöd. Hon är en räddare i nöden, klippa i stormen, en sann vän.

Jag själv har känt och älskat Emma i snart 13 år. (Mitt hjärta tog ett skutt av förvåning när jag räknade ut att det är så länge). Jag flyttade till hennes kvarter och sedan dess har hon varit som min egen syster. Hon är fantastisk på så många sätt! Ja, att börja rabbla allt här skulle förstöra hela bloggen... den skulle inte rymma allt jag vill säga om henne. Nej, vi får helt enkelt nöja oss med att säga att hon är grym och helt mega awesome på alla plan!

Snygg är hon också! SOM ATTAN!



Om ändå tiden räckte till! Har bara skrapat ytan på ytan om denna person vi alla känner som Emma, Emyx, Killah, Honey, Em... ja, kärt barn har många namn. All I know is that Jag älskar Dig Emma! :)

Du är bäst!


// Beatrice Frankenstein

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback