Darin signering

      DATUM: 2010-09-05 TID: 22:12:39
Det blir dålig upplösning här tyvärr. Men det blir ett alldeles för långt inlägg om jag ska lägga upp alla bilder på en gång! :(. Videoklippet jag lovade hittar ni längst ner i detta inlägg!

Alla foton är tagna av mig :)


Några bilder kan jag ladda upp "vanligt";

Älskar denna bild! Som jag minns honom ^^




Var en riktig Darin-fanatiker när jag var 13-15 år. Hade rummet tapetserat med bilder på honom, alla skivor signerade, fick träffa honom backstage osv. Men jag fick aldrig chansen att få en bild med honom! Så idag var jag ju bara tvungen ;)


Ljudkvalitén är ju inte så bra. Men my gosh vilken röst grabben har :')


Nu är jag så trött efter denna långa dag att jag går och lägger mig! :)
GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Emmy

sv: Okej, vad kul att se honom :-)

Jag har haft det väldigt lugn, men har hunnit med loppis, bio och umgåtts med familjen.

Allt bra med dig idag?

2010-09-06 @ 09:52:02
URL: http://emmymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback