Jahapp...

      DATUM: 2010-10-05 TID: 23:37:03
Jag vet inte vad jag ska skriva riktigt. Mer än att jag är så förkyld som jag någonsin varit? Känns som att mina ögon ska ploppa ut eller att mitt huvud ska sprängas! Trevligt va? ;). Och så ska man jobba imorgon också...usch känner inte för det alls.

Saknar mina grabbar alldeles för mycket. Ohälsosamt mycket faktiskt. Vill vara med de varje dag, saknar på det sättet Rytmus väldigt mycket!! Det var så skönt att sitta på rasterna och bara prata massor eller inte prata någonting alls. Det var så mysigt. Kan jag inte få gå om 3an? Fast utan alla läxor och prov då såklart ;).

Nu borde jag sova. Måste bli frisk!!

Åh vad jag saknar er :'( ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback