1 oktober 2010

      DATUM: 2010-10-01 TID: 06:50:30
Ja, det är faktiskt oktober nu...det är officiellt höst och jag mår lite dåligt när jag säger det, för efter hösten kommer vintern och de säger att det ska bli den kallaste vintern på 1000 år, och jag är absolut ingen vintermänniska så jag kommer väl dö på kuppen! Jag tycker att det är supervackert ute när det är riktigt mycket snö, men det ställer till så mycket problem...det blir svårt att ta sig överallt man vill, även med bil, men vi behöver väl bara nämna ordet SL så förstår alla vad jag menar, jisses. Sen att det är så otroligt kallt gör ingen gladare :P.

Nu ska jag i alla fall vara glad att jag inte behöver gå ut och skrapa rutorna på bilen än! För det är också en jobbig grej, man måste planera sin tid mycket bättre när det är vinter så man hinner med att gå ut med vovvarna och bada de efter varenda promenad (suck!!!!) och sen klä på sig extra mycket kläder och sen skrapa och borsta bilrutorna...oh man :(. haha.

Nu ska jag åka iväg för att jobba! Trött som ett as men ska bli kul att träffa barnen :)
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback