YES!

      DATUM: 2010-11-17 TID: 22:41:32

Tränade 1 timme och 10 minuter i dag. Jag hade LÄTT kunnat träna 1 timme till. Vet inte vad det var med mig men i dag var det så sjukt skönt att träna, och det gick så lätt för att motivationen var på topp!!
Jag körde i dag:

- 10 minuter på steptrainern
på sjukt högt motstånd.
-  Intervallträning på motionsbandet i 15 minuter (efter det sa min skadade vad ifrån tyvärr)
-  MASSOR av styrketräning med hantlar. Biceps, triceps, axlar, deltamuskeln, bröst...you name it!
-  Sen avslutade jag med att springa 2 minuter och spurta 1 minut. Så skön avslutning!!

Jag är mycket nöjd med dagens träning! Imorgon blir det en vildodag och sedan blir det träning igen på fredag. Nu är det ingen nåd ;). 4 gånger i veckan ska jag verkligen försöka med nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback