Bring it on, winter and cold!

      DATUM: 2010-11-27 TID: 00:40:42

Men glad är jag för det :). Ska faktiskt bege mig mot sängen...är otroligt trött nu när jag är sjuk. Imorgon ska jag iväg och köpa något fint att ha på mig på middagen jag ska på på kvällen. En mycket fin kompis till mig ska nämligen flytta hem till norr igen efter att ha bott här i drygt 3 år...känns jättetråkigt även om vi på sista tiden inte umgåtts så mycket. Kommer sakna ihjäl mig efter henne :'(. Men som sagt, hon kommer och hälsa på...bäst för henne det!! ♥

Köpte ett par vinterskor i dag. Äntligen! Med inbyggda (utfällbara) dobbar, hur smart som helst när det är halt. Så sjukt sköna är de också! :). Köpte även vantar så jag slipper frysa när jag går ut med gåbbarna. Nu är det bara en mössa som behöver inhandlas så är jag 100% redo för den kalla vintern som det ska bli tydligen.

Skorna (950kr på en Outlet, annars 1900kr i "vanlig" butik);


Och såhär ser de ut under med och utan dobbar. Hur smart som helst;
(lite dåligt tagna bilder, man skitsamma ^^)


Köpte även denna för 50kr. Tyckte den var värd det;



Nej usch vad trött jag är nu. Godnatt på er folket! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback