Träna kanske inte var det ultimata

      DATUM: 2010-11-25 TID: 12:05:31

Var på gymmet igår, tränade kondition och magstyrka. Det var mycket jobbigare än det brukar vara och även om jag lovat mig själv att inte springa så kunde jag inte låta bli att springa 10 minuter. Det är så fruktansvärt skönt har jag börjat tycka! Fick lite ont i hjärtat när jag sprang, trodde det var håll för att jag är sjuk men det va efter träningen som mamma sa att det finns något som heter hjärtklaffsinflammation eller något sånt som man kan få om man tränar när man är sjuk...blev såklart lite skraj så nu måste jag vila tills jag blir helt frisk. TYPISKT!

Nu är det i alla fall helg för min del, jobbade morgon i dag istället för imorgon. Imorgon är det lön och så kanske det blir fotomässan med syrran! Vi får se, det beror på hur sugna vi är på det helt enkelt.

Och nu är även biljetter bokade till "Djungelboken" på Stockholm Stadsteater. Ska bli så sjukt kul! Har sett den en gång förut och jag älskade den :D. Ska gå med min mami, jättemysigt verkligen! ♥


Nu ska jag vila (läs; sova!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback