Tråksöndag...

      DATUM: 2010-11-07 TID: 12:10:00

...Men även slapp-söndag! På det viset gillar jag söndagar, det är så skönt att bara få ligga i soffan och göra ingenting. I och för sig ska jag till gymmet om någon timma, men annars ska jag inte göra ett skit. Förmodligen ligga och kolla på filma hela dagen!! Det är livet det :)

Ett litet filmtips tänkte jag lägga in såhär på "morgon"-kvisten! En av de vackraste filmerna jag vet - The Pursuit of Happyness (Jakten på Lycka). Ett sånt otroligt skådespeleri av inte bara Will Smith, utan även Jaden Smith. Fantastisk film som gör en gråtfärdig men fylld av hopp på samma gång. Ni fattar om ni ser den. Den är bara så himla bra, så fin! ♥





Ha en fin dag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback