Sjukling

      DATUM: 2010-11-24 TID: 12:31:08

Hej hopp!

Sitter här med en kopp hett te och inbillar mig att mitt halsont ska gå över! Men vi vet ju alla att det inte blir så om man verkligen är sjuk och inte bara har "morgonhalsont" som man kan få ibland. Blev sjuk igår och idag mår jag sämre. Men inte ska det stoppa mig, för snart ska jag iväg till jobbet och efter jobbet ikväll blir det gymmet! Skiter i om jag blir ännu mer sjuk, för nu är det nog! Känner ni igen det? Att när man kommit igång på riktigt, med motivation och allt, så blir man sjuk...så onödigt om ni frågar mig! :P

Nu får vi bara hoppas att bussarna går, för ni vet ju hur det blir med SL när det kommer 1dm snö ;). Och plogarna kommer ju aldrig när det behövs. Men negativa klubben här i dag, nu är det slut med negativa tankar! Jag tycker det är väldigt mysigt med snö och tror jag ska gå ut med barnen i lekparken och göra snöänglar i dag! :D.

Hörs ikväll! Ha en superduper bra dag!
Puss ♥

I dag längtar jag tillbaka som sjutton till studenten. Shit va kul det var!

Kommentarer
Postat av: Kulan

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!

2010-11-24 @ 14:08:19
URL: http://kulansplace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback