Ni killar ska vara så himla nöjda med ert liv...

      DATUM: 2010-11-22 TID: 14:48:45

Vad presterar ni egentligen? Om ni tänker efter...Ni slipper verkligen allt känns det som. Nu är det visserligen bättre än förr men ni har fortfarande mycket lättare att jobba er upp i karriärsstegen. Ni slipper mensvärk och alla problem som den tiden på månaden för med sig överhuvud taget. Ni slipper graviditeten och allt jobbigt som den för med sig och ni slipper smärtan vid förlossningen. Ni får bara nöjet att göra barnet ;).

Jag är faktiskt inte en tjej som får s.k. PMS, inga humörsvängningar och sånt. Men fortfarande. Smärtan. Ojojoj vad jag skulle vilja att ni killar fick ha det en gång i månaden i fyra månader. SHIT vad ni skulle klaga...ni klarar ju knappt av en förkylning utan att ni klagar massor och tror att ni ska dö, hahaha! ;)

---

Nåja! :). Jag skulle jobbat i dag men Douglas (ett av barnen) vaknade med feber i dag så det blev inte så :(. Antar att det inte blir något jobb imorgon heller eftersom dagis kräver en feberfri dag, men vi får väl se. Nu känner jag att lite frisk luft skulle sitta fint, så jag ska ta mig en promenad med gåbbarna mina. Och om 1½ timme bär det av till gymmet, jajamen nu ska jag ge allt! :)

Ciao guapos y guapas! ♥


---


På tal om problem och onödiga ämnen att prata om...
så hittar inte jag den här röda tröjan...saknar den faktiskt! :O



Kommentarer
Postat av: Lucke

Tjenare, vad göres? :)

2010-11-23 @ 15:11:07
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: ♥ L A I L A ♥

:):)

2010-11-23 @ 21:24:46
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback