Myskväll med bästa vän

      DATUM: 2010-11-01 TID: 01:38:30
Först lagade vi en supergod middag som var en soppa med lax och tonfisk! Och självklart hade vi egenvitlökade bröd till ;D. Muuuuuuums säger jag bara! Vi drack ett glas vin (eller egentligen 2) till och satt och pratade i typ två och en halv timme innan vi satte oss i soffan och kollade på Disney's Tarzan...oh man jag grät som ett litet barn!! Sen kollade vi på Pocahontas, men tuss somnade efter ca en kvart och nu sover hon som en stock i soffan. Lillen :). Har inte hjärta att väcka min sötnöt...hon sover verkligen såååå tungt! haha :)
 
Men nu måste jag nog väcka henne, för antar att det är sovdags. Själv har jag redan borstat tänderna och tvättat av mig. Så I'm ready to sleeeeeeep! :D

Godnatt folket. Hoppas er helg varit bra :)

Kommentarer
Postat av: bea

hahaha jag fattar inte att jag sov så himla tungt! :P puss på dig älskling<3

2010-11-01 @ 18:33:44
URL: http://browneyed.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback