Mot jobbet, och vidare! (till Hovet...?)

      DATUM: 2010-11-16 TID: 14:06:59


Nu är det verkligen dags för mig att gå mot bussen...ändå sitter jag här och skriver detta. Näe men så bråttom har jag faktiskt inte, ska gå först om 10 minuter :). På tal om överrubriken här så ska jag efter jobbet kanske åka till Hovet och stötta SSK när de spelar mot AIK. Har inte sett en match mellan dessa lag på typ...8, 9 år? Så jag vill verkligen!! Och eftersom det är i Hovet hinner jag ju om pappa hämtar mig...Nästan så jag ska gå och hämta match-tröjan och hänga innanför dörren så pappa fattar att jag vill gå dit!! Åh så kul :).

Nu blir det lite mer bråttom, måste packa lite frukt och sånt innan jag drar! Det ska man alltid ha i väskan, det är mitt motto i livet (okej inte riktigt men nästan...).

Ciao guapos y guapas!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback