Mamma och pappa ♥

      DATUM: 2010-11-18 TID: 23:54:35


Skjutsade mor och syster till Norrtälje i dag. Vi körde fel dessutom så det tog en himla tid! På vägen hem pratade jag med pappsen om lån, ammortering, ränta osv. Jag har alltid varit nyfiken på hur allt det där fungerar. Till slut kom vi i alla fall överens om att jag nog inte är redo för att flytta hemifrån än på ett tag (läs; några år!!!!! haha)...Jag skulle sakna mina föräldrar alldeles för mycket!! ♥. Har alltid älskat att vara med mina föräldrar och jag anser att den yngre generationen har väldigt mycket för bråttom med så många saker, och speciellt detta med att flytta hemifrån...

Varför ha bråttom? Se föräldrarna som något positivt istället för att se de som något man ska "bryta sig ifrån". Ett eget liv kan du ju ha samtidigt som du har en bra relation med dina föräldrar...och det är ju inte som att alla jobbiga saker försvinner för att man flyttar hemifrån, utan tvärtom.

Mamma och pappa är bäst. Jag älskar er ♥ 


Nej nu måste jag sova, ska upp om 6 timmar...yay for me!
Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback