Träningspass!

      DATUM: 2010-11-21 TID: 21:31:00

Är så nöjd med min prestation i dag. Jag orkade verkligen inte träna utan ville bara lägga mig ner i sängen och sova, var så fruktansvärt trött. MEN. Jag skällde på och peppade mig själv och bad om hjälp från Robert också som skrev peppande sms och så tog jag mig i kragen och åkte till gymmet. Och fy så skönt det var!!!

Detta gjorde jag i dag:

- 15 minuter powerwalk
- 20 minuter löpning
- Adductor 30kg, 3x12 (tränar insidan av låren)
- Abductor 30kg, 3x12 (tränar rumpan och övre delen av insidan av låren)
-
Leg Extensions 20kg, 3x12 (tränar framsidan av låren)
-
Leg Curl 17,5kg, 3x12 (tränar baksidan av låren)
-
Någon annan maskin för rumpa och baksida av lår som jag inte minns vad den heter...15kg, 3x12
- Abdominal Crunch 17,5kg 2x12 + 15kg, 1x12
- Core på pilatesboll 3x12 (det är som situps men man sitter halvt på en Pilatesboll, otroligt jobbigt är det i alla fall!!)
- Rygglyft liggandes på golvet, 3x15

och avslutande:

- 2 minuter på steptrainern (heter den ens så?) på motstånd 15 (tränar rumpa, fram-och baksidan av låren och vaderna)


Tränade 1 timme och 20 minuter. Nästa pass blir imorgon kväll :)

Kommentarer
Postat av: emmzipemzziiii

sv: Jag provade det då men den ville verkligen inte funka, men nu är den tillbaka :)



Ja självklart får du det! Jag har varit lite dåligt på att följa den utmaningen, men den är kul, speciellt om man har blogg torka ;P

2010-11-21 @ 23:25:26
URL: http://emmasito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback