Go go Emma!

      DATUM: 2010-11-29 TID: 15:42:59

I dag har jag träffat min underbara grabbar i skolan :). Mitt fina grabbgäng ♥. Hela gänget var samlat igen...i och för sig bara i typ 30 sekunder men ändå! Det räknas också.

Just nu dricker jag min proteindrink, för snart ska jag iväg till gymmet och svettas! Igår gjort jag kondition och benstyrka, idag blir det kondition och armstyrka. Ska bli jätteskönt! Åh jag vill åka dit nu! Men måste vänta på att mamma slutar jobba :(. Haha vem kunde tro för 8 månader sen att jag, Emma den otränade, skulle börja älska att träna och faktiskt se fram emot att ha träningsvärk? Inte jag i alla fall ;). Och det trodde nog ingen jag kände heller...

Skriver som vanligt ett inlägg senare om vad jag tränat i dag! :)
Ciao ♥

Jag ska bli BIFF!!!
Jag hoppas dock att denna bild inte är sann...fy vad fult! xD


Fast det här är nog mer jag haha :D (just nu i alla fall. Men jag jobbar på det!!!)...

Kommentarer
Postat av: bitte



Hej tävlar ut en liten goodiebag på min blogg ifall du vill va med=)

2010-11-29 @ 17:05:21
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1429

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback