En fullspäckad lördag...

      DATUM: 2010-11-06 TID: 19:20:49


Tjingeling!

I dag har jag hjälpt pappa att sätta upp hyllor i badrummet, som blev sjukt snyggt;



Efter det åkte vi och STOR handlade (nu menar jag att en kundvagn nästan inte räckte haha) och när vi kom hem fick jag ett ryck och rensade och städade kylen och köksskåpen och sen gjorde jag rent i badrumsskåpet och plockade ur och i diskamaskinen...haha kära någon! Nu är jag helt slut och ska kanske åka till Åkersberga med mami och papi för att se pappas gamla band spela och passa på att äta något gott på restaurangen de spelar på :) (hur ska jag orka??)

Vi hörs senare ikväll när jag kommer hem!!
Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Syster

Vad duktig du är gumman. Då blir mamma glad! <3

2010-11-09 @ 16:21:44
URL: http://linabeu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback