So tired...

      DATUM: 2010-05-20 TID: 23:10:45

satt uppe till kvart över fem imorse med massa plugg. Och även om jag denna vecka kunnat pricka av tre saker, så har jag fortfarande ungefär fem stycken saker kvar att göra - tills nästa vecka - och jag vet inte hur jag ska hinna. En sak är i alla fall klar: inatt blir det inget plugg! Jag ska tillåta mig själv att sova inatt, kanske tar helt ledigt från skolan imorgon, får se.

Oj vad jag babblar.

Godnatt! :)

Hahaha är den inte vacker? ;) *internskämt*


Kommentarer
Postat av: zara

sv: Va kul att du blev glad :D.



Ja min dag har varit toppen. men man blir nästan stekt av solen :P.



Vilket gymnasium går du på?:)

2010-05-21 @ 13:09:03
URL: http://foreversucks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback