Men vad hände? När växte jag upp?

      DATUM: 2010-06-04 TID: 21:25:28
Jag läste precis en status på facebook: "Haft sista lektionen nånsin på rytmus". Vilken tur att jag har min sista på måndag då tänkte jag. Men sen gjorde jag misstaget att tänka efter. Jag har haft min sista lektion...i onsdags. Jag blev faktiskt ledsen i hela kroppen nu, nästan en sån här känsla att jag blivit sviken av någon jag älskar. Självklart är det en del av mig, en stor del som bara vill att allt ska vara över och som längtar efter studenten än till något annat. Men är jag redo? Jag vet faktiskt inte. Det är läskigt. Och jag kommer att sakna att varje dag träffa och vara med alla som jag kommit så nära; Sussi, Linnea, Crippa, Paul, Danial, Felix...speciellt ni ♥.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback