Lista

      DATUM: 2010-06-30 TID: 19:44:03

Senaste

Låt du hörde: Chriz & K´ay (kompisar till mig) - Me Abandono

Film du såg: Alice in Wonderland (älska Johnny Depp!!)

Mat du åt: Pastasallad från Il Pitto (eller egentligen Il Piatto men de är så otrevliga där så därför kallar vi den för Il Pitto haha)

Kram: Felix :)

Puss: Mammas godnattpuss igår :)

Känslan: Heartbroken?

Resa: 2004...................!!! Då var jag, mamma och syrran i Grekland, på Rhodos.

Glädje: Att få träffa Felix igen, va ett par veckor sen.

Dröm: Hemskaste mardrömmen ever för någon vecka sen, sågade av mig fötterna för jag va fastkedjad. Har hört att det händer i Saw? Och jag har inte ens sett dom filmerna haha ;P

Person du träffade: Felix

Personen du pratade i telefon med: Susie Lee ♥

Personen du fick sms av: Tuss ♥

Gången du åt 7-eleven: För några veckor sen så köpte jag och My glass! Men det är ju inte direkt mat...

Gången du var utomhus: Alldeles nyss med Felix :)

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Nu ikväll, med mami och papi

Saken du köpte: Mysbyxor från Cubus (idag)


Allmänt

Ska bli skoj: Att träffa Cookie på fredag och prata och gå på bio :), träffa Tuss på söndag och gå på bio igen :). Kvartsfinalerna i VM!!

Ska inte bli skoj att: börja jobba igen i Augusti efter nästan två månaders semester...

Sparar till: Öhm...kanske en resa nästa sommar med massa vänner :)

Pålägg som gäller: Oj, beror på vad jag är sugen på. Gillar Pick-Salami (endast Pick Salami!! haha)

Önskar att jag var bättre på: Att städa mitt rum...haha är sämst på det!

Dagens dryck: Sprite

Vad saknar du: Jag saknar en dag med hela grabbgänget och jag ♥

Tre band/artister: Tokio Hotel, The Beatles och Michael Jackson ♥

Vad har du gjort idag: Suttit och pratat med Felix och bara tagit det lugnt.

Hur tidigt stiger du upp: Inte alls helst ;). Nej men inte innan 10 helst...

På helgerna: För sent haha!

Vad ska du göra ikväll: Ingen aning, chilla :)

Hur många timmar sover du per natt: På lovet - alldeles för få. Annars mellan 7-9.

Vem är snyggast i världen: Oj, för svårt. Men Tom Kaulitz är ju i toppen i alla fall ;)

Vad är det för veckodag: Onsdag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Jag fick en systemkamera!!!!!

Favoritplagg i garderoben just nu: Mina korallfärgade shorts från Gina.

Längd: 170cm över jorden

Vikt: 65 ungefär, mitt mål är att väga mellan59-60 och jag är på god väg :)

Byter gärna garderob med: Någon cool hiphop brud, älskar deras stil!

Byxa eller kjol: Byxa

Senast utlästa bok: "Räcker det om jag älskar dig?" tror jag den heter.

Mitt rum kan beskrivas som: Tokio Hotel nedklottrat haha. Ska ta ner några affisher snart hade jag tänkt och sätta upp Michael Jackson för han betyder minst lika mycket, om inte mer ♥

Mig själv med tre ord (just nu): Trött, mätt och heartbroken?

Jag tränar: Gör sit-ups och armhävningar varje dag, sen gym 3 gånger i veckan. Jag tycker det är jätteskönt!

Jag ville bli när jag var liten: Artist eller djurskötare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback