Filmlista

      DATUM: 2010-07-12 TID: 13:23:20
Filmlista 2010:



Komedi eller Drama? Drama/komedi ;)
Skräck eller Romantik? Skräck
DVD, Bluray eller vhs? DVD
Twilight - serien eller Stieg Larsson - serien? Twilight helt klart.
Beck eller Wallander? Ingen av de, så otroligt dåliga! -.-
Bio eller tv? Beror på. Men bio är mysigt :)
Filmen eller boken? Det beror alldeles på, när det gäller Twilight SAGA är böckerna så otroligt mycket bättre. Men jag gillar mer att kolla på film :P

Favoritskådespelare?
Johnny Depp, Channing Tatum, Sean Penn, Julia Roberts, Matt Damon, Susan Sarandon, Edward Norton, Anthony Hopkins, Jennifer Lopez, Ryan Gosling...
Det finns så otroligt många bra!
Favoritregissör? Det finns så många bra där också...shit. Men Michael Bay och James Cameron är grym.
Bästa bok som blivit film? Jag vet faktiskt inte, har inte läst så många böcker som blivit film...så det får väl bli New Moon då.
Vilken bio kollade du på senast? Eclipse
Film eller tv-serie? Men...orättvis fråga! haha :P. Jag älskar både och!
Vad skulle du helst göra - Skriva bok eller regissera en film? Regissera film, ofc!
Favoritfilm? Har så många filmer som ligger mig varmt om hjärtat. Men såg "my sister's keeper" här om dagen, och den hamnade högt på listan, så det får bli den, just nu.

(mer om favoritfilmen)

När släpptes filmen? 2009
Hur många filmrullar ger du filmen (max. 5)? Full pott! Den är så otroligt fint skriven och filmad.
Vem har gjort filmen? Nick Cassavetes
Om filmen är en serie, vilken är din favoritfilm isåfall? Är ingen serie :)
Favoritroll i filmen? Kate, Sara, Anna och Taylor
Såg du filmen på bio? Nej tyvärr. Men tur det, för jag grät som ett litet barn haha.
Finns filmen i bok? Inte vad jag vet :)

Och till sist, vilken är din favoritscen i filmen? När Kate får sin önskan om att åka till stranden uppfylld :'). Och när de går på bal...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback