Plutten min ♥

      DATUM: 2010-07-11 TID: 16:13:42
Något stor hände för en halvtimme sen eller nåt. Einstein flög!!! Han flög inte iväg (tack och lov för jag vill inte att han ska lämna oss än </3) men han flög på riktigt för första gången sen jag tog hem honom, vilket är mer än en vecka sen. Jag kände mig så himla stolt, han gjorde en perfekt landning, så himla fint och ett otroligt häftigt ögonblick. Usch det kommer bli bland det jobbigaste jag varit med om när han flyger, för gott. ♥

Jag har tagit ganska mycket bilder, så här är en liten tidslinje för mitt lilla geni; 

3 juli, dagen jag hittade honom



4 juli


5 juli




8 juli




11 juli, dagen han tog sin första flygtur ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback