Fun, fun, fun!

      DATUM: 2010-07-31 TID: 00:36:18
Shit vilken härlig liten tripp vi gjorde igår till idag. Först bröllop på Maria Magdalena Kyrka och efter det bjöd brudparet på en 23-timmars kryssning. Bea följde med och vi hade verkligen skitkul! Träffade två underbara skottar som med sin underbara skotska accent (som för övrigt är den härligaste accenten av alla) charmade både mig och Bea och vi hade kunnat sitta och lyssna på de fortfarande om vi inte behövt gå av båten, haha. Vi träffade även några trevliga svennebananer som vi satt och snackade med till klockan halv sex på morgonen. Det hela slutade med ett asgarv med bästa vän på hytten, klockan sex på morgonen haha ;).

Det fina brudparet och den fina bruden! ♥
(Klicka på bilderna för att se större)

On deck with my best friend :) ♥


Nu ska jag sova, det behöver jag kan jag säga.
Good night ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback