Eclipse

      DATUM: 2010-07-02 TID: 22:41:37

Ja, Taylor Lautner aka Jacob Black är snygg som tusan. Ja, självklart vill man ha den där kärleken som finns mellan karaktärerna Bella och Edward. Men hysterin över att Eclipse skulle vara den bästa av de tre filmerna känns lite over kill? Jag vet inte, kanske är det så att jag helt enkelt inte klarar av drama nu över huvud taget? Kanske är jag sur för att Bella är en dumbnut som väljer Edward istället för Jacob? Hahaha ;).

Nej men den va jättebra, faktiskt. Men boken är så over the top nästan jobbigt bra (kan inte förklara det märks haha) och även min favorit i hela serien, så jag antar att jag kanske hade orealistiskt höga förväntningar på filmen. Jag ska se den igen på söndag, ge den en till chans. För jag vill så gärna få den där "WOOOW DEN VA GRYM"-känslan, vilket jag inte fick i dag. Tycker faktiskt att New Moon är nummer 1 på listan hittills.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback