Can't give up now!

      DATUM: 2010-07-01 TID: 22:39:00

Idag var det så äckligt tungt att pallra sig iväg till gymet. Kan ju inte sova på nätterna och det gör ju sitt kan jag lova. Men poängen är att jag tog mitt söta ass till gymet i alla fall! Och jag tränade järnet, en hel timme! Jag blir så glad efteråt (okej jag är helt död nu och funderar på om jag ska dränka mig i badkaret...sort of haha) och jag känner att jag uträttat något! Sen att jag får muskler (körde nämligen styrka idag, stenhårt!) är ju inte helt felt med tanke på att jag aldrig haft muskler...någonsin!

Imorgon blir det Eclipse med Cookie, och även ett glas vin eller två, we have some catching up to do I'll tell ya och det ska bli supermysigt ;). Nu blir det en välbehövlig dusch sen tv-spel för fulla muggar; ZELDA ♥


CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback