Tröttmössa

      DATUM: 2010-12-18 TID: 13:59:32

Hej på er :)

Gåbbarna väckte mig klockan halv elva imorse. Jag var skittrött (och är fortfarande) men man blir faktiskt lite piggare av att kolla ut och se det fantastiska vädret! Det är riktigt fint ute nu, och perfekt med minusgrader...inte så man fryser asset av sig men inte heller för lite kallt så att det blir blaskigt. Jag är nöjd!

I dag står ganska mycket på agendan känns det som! Ska färga mammas hår, ska handla (utan bil....), ska städa lite, ska karda hundarna, laga mat, kolla på Narnia 2 som går på tv ikväll med mami och sen kommer Bea hit och sover förmodligen över vilket hon inte gjort på typ...säkert 1 år! Helt sjukt ju. Men nu är det dags ^^.

Nu måste jag duscha och sånt!
Ciao ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback