Nattinatt

      DATUM: 2010-12-05 TID: 23:22:54

Har precis pratat med Ljungbypojken! Vi har inte pratat i telefon på evigheters evighet så när han ringde blev jag superglad! :). Jag och mina kompisar träffade honom, Daniel, och hans nyfunna vän Jocke i Idolkön 2009 och jag hade den roligaste natten i mitt liv (misstolka inte tack! haha). Vi satt uppe hela natten och spelade gitarr, sjöng, skrattade massor och gick på äventyr. Så roligt har jag nog aldrig haft som den dagen! Fick vänner för livet, även om vi inte hörts så mycket på senaste tiden så känns de ändå som riktigt goa vänner som jag bara älskar! ^^.

Nu måste jag faktiskt sova tror jag, är väldigt trött.
Pussar ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback