Home again at last

      DATUM: 2010-12-20 TID: 21:37:35

Arbetsintervjun gick sjukt bra! :). Jag och den kanske blivande chefen "klickade" på en gång och vi kunde skratta och skämta. Han var verkligen så trevlig! Jobbet jag sökt är som timanställd på Subway, en snabbmatskedja. Mer än så vill jag inte säga nu eftersom det inte alls är säkert att jag får jobbet. Jag vill ju verkligen få jobbet eftersom jag vill jobba mer...men får sån ångest över att lämna barnen jag jobbar med, för jag älskar verkligen dom! :(. Jaja, alla vet ju att jag inte kan jobba där hur länge som helst...och nu har jag jobbat där snart ett helt år!

Nu måste jag äta lite middag :)
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback