Hemma från träningen

      DATUM: 2010-12-06 TID: 20:52:08


Körde ett pass på 1 timme och 15 minuter. Det behövdes! Och det var väldigt skönt att få svettas lite, haha.
Jag har börjat sätta som mål att aldrig träna mindre än 1 timme, men att aldrig köra mer än 35-40 minuter styrka så kroppen inte överbelastas :).

Detta gjorde jag i dag;

- 20 minuter powerwalk
- 10 minuter löpning
- Leg Extension 22,5kg, 3x12
- Leg Curl 25kg, 3x12
- Leg Press 50kg, 3x12
- Adductor 35kg, 3x12
- Abductor 35kg, 3x12
- Abdominal Crunch 12kg, 3x12
- Avslutade med 1 minut på riktigt hög nivå på step/crosstrainern

Riktigt skönt träningspass! Nästa pass blir på onsdag och då blir det kondition och armstyrka tror jag :).
Efter träningen åkte vi direkt och typ storhandlade (då känner man sig ju inte alls ofräsch eller så? haha) så nu ska jag hoppa in i duschen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback